چیز........
چیز........

                                     http://up.patoghu.com/images/3qyls94n055f5vqueib.gif  سلام خوشملای من http://up.patoghu.com/images/3qyls94n055f5vqueib.gif 

                                                                

 

شطولید؟دماغاتون چاقه؟

 

امروز جاتون خالی

 

اینقد با دوستم سر کلاس فیزیک خندیدیم

 

که کم کم داشتیم از حال میرفتیم.

 

 چرا؟الان تعریف میکنم.

 

 

سرکلاس دبیرمون

 

 یه مسئله ی قاطی پاطی از آیینه ها گفت

 

که مخ هممونو یه ربعی در گیر کرد

 

یه دفعه بحث بالا گرفت که شکل اشتباهه

 

 بعد دبیرمون ازیکی از بروبچ پرسید تو چی به دست آوردی؟

 

 

اون بنده خدا هم حول شد گفت:

 

من یه چیزی به دست آوردم

 

که شبیه همونیه که چیز کردم

 

جاتون خالی کلاس یه هم منفجر شد

 

 



نظرات شما عزیزان:

هایمی
ساعت15:21---11 شهريور 1391
سیلووووووووم عزیزم...اپ کردم...بدو بیا

سادات
ساعت10:04---13 مرداد 1391
سلام ممنون که سر زدی وب قشنگی داری لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ پرنسسی ] [ ]